[smartdoctor] PZZ pazi na kune-potpuno uzaludno

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 May 2013 08:52:13 +0200

Ili je greška u CEZIH-u (ništa novoga ?! ),ili ljekarne izdavanjem skupljih
lijekova (s većom maržom-halo????)povisuju potrošnju..... i to je stvarna
REALIZACIJA recepata...Uglavnom-očito je da mi pazimo na svaku KUNU potpuno
UZALUDNO.. Kao i UVIJEK.....a jedino smo mjesto gdje se  UOPĆE štedi..... I
OPET SMO TU GDJE JESMO-na početku.......Ida

PS.naravno da se to ne može riješiti zaključavanjem RP-a...jer će se od sto
pacijenata ,svaki drugi vraćati da niti jedna ljekarna u kvartu nema
propisani ilijek i onda  cijelo S(R)LANJE ide ispočetka....A to si ne možemo
priuštiti....na dnevni PROMET...

Ali tako je to kad birokrate kroje ZZ.