[smartdoctor] Re: Onkologija

  • From: Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Oct 2014 12:10:08 +0200

Ja moram pohvaliti naše onkologe u Brodu da su za svaku suradnju, imaju telefon
na kojega se uvijek može nazvati na odjel i pitati, tražiti, odazvali su se
sastanku za organizaciju palijativne skrbi za pacijente o kojima skrbimo mi i
oni zajedno, … vjerojatno opet priča malog grada i osobnog poznavanja, ali i tu
ima vjerojatno različitih „struja“ ….

Ines