[smartdoctor] Re: Onkologija

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Oct 2014 13:12:46 +0200

žalosno, anyway, hvala na obavijesti.
lp
Nanou

  ----- Original Message -----
  From: Jure Vujić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Monday, October 06, 2014 7:29 AM
  Subject: [smartdoctor] Onkologija

  Dragi LOMovi i SOMovi!
  Bijah u Budvi kod onkologa na raegionalnoj konferenciji o suportivnoj
terapiji/bol, mučnina, povraćanje, kaheksija/.
  Mislio sam  da ću moći razgovarati na s onkolozima kojih je bilo puno na
jednom mjesti i iz različitih krajeva regije- da ću dobiti neke odgovore i
pojašnjenja na pitanja koja imam u radu svoje ambulante- obiteljske medicine i
da će se otvoriti dijalog- onkologija- oćpća.
  Nažalost na postavljena pitanje o novom lijeku iz onkologije sam dobio vrlo
odrešit odgovor da to nije tema konferencije, na drugo pitanje - komunikacija -
obiteljska - onkolozi - sudionici su sa zanimanjem počeli diskutirati da bi
opet bilo prekinuto da je isteklo vrijeme , a svi su pozorno slušali i  nitko
se nije dizao iz dvorane, a na treće pitanje o problebmima preventivnih
mamografija - da se obratim stučnjacima koji se time bave.
  Ta inertnost onkologa - mislim na staru gardu- vrijeme je za promjene. Oni ne
koriste dovoljno internet i nas opću ne doživljavaju ozbiljno, a mi im
obavljamo najteži dio posla- zbrinjavamo terminalnog onkološkog  bolesnika  u
kući.
  Gdje ćemo izmjeniti mišljnje i iskustva  ako ne na ovakvim mjestima.
  Očito sam naivan.
  A Budva je prekrasna- stari grad, plaža, i novi dio koji se jako izgrađuje, a
Rusa ko u priči.
  Lp Jure