[smartdoctor] Re: Obavijest HLK

  • From: Vesna Potocki-Rukavina <vesnapotockirukavina@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 May 2013 12:24:40 -0700 (PDT)

...ma daj Mladene ,pa valjda smo već dovoljno stari da se ne bojimo kazni...a
ako dođe ono pred odkaz ugovora  u što nikako ne vjerujem , koprcat ćemo se
nekako...il otić do Vučilčeva i uživati kod Franca ....-
A sad malo  ozbiljnosti ,pa naravno da nama starim nepotpisnicima i uvijek
nepotpisnicima neće plačat PANELE....a borme niti ZVJEZDICE jer smo već odavno
izgubili sjaj...
lp Vesna