[smartdoctor] Re: Obavijest HLK

  • From: ordinacija štritof <ordinac5@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 May 2013 20:46:32 +0200

Usprkos svemu pitam se koji broj kolega će iz straha potpisati novi ugovor
- 80-90%. Boje se kažnjavanja financijskog, opomenama i opomenama pred
otkaz ugovora. Sklon sam ne potpisati ugovor, jer kao veći tim imat ću
glavarinu umanjenu toliko da sam mišljenja da to neću uspjeti nadoknaditi.
S druge strane koje modele kažnjavanja će imati Hazo i koje će
upotrijebiti. Pitam se, a pitam i kolege koji bi to bio broj nas koji ne
želimo potpisati ugovore, a bez straha. Ako te kazne s otkazom ugovora,
izmisle neki teži prekršaj, gdje smo onda? A svi preporučaju nešto, međutim
nikakvih konkretnih podataka nema. A moje dodatno razmišljanje bi bilo i:
ako kolegica u kontra smjeni s kojom bih trebao u grupnu praksu potpiše
novi ugovor, a ja ne u kojim sam onda problemimai ili to nema veze sa
starim ugovorima. A još nema odgovora hoće li nepotpisnicima platiti išta s
liste dodatnih mogućnosti zarade (paneli i sl.) Može li ikakvo konkretno
mišljenje?

Dana 1. svibnja 2013. 16:01 Zlatko Suśanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je