[smartdoctor] Re: Obavijest HLK

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 15:59:56 +0200

Da li je pravno ispravno 3% na ukupni prihod ordinacije (glavarina) ili na
bruto plaću liječnika i sestre?
Meni logika govori da bi trebalo biti na ovo drugo.
Kada i ako nam stignu umanjenja 3% na cijelu glavarinu, možda ima pravne
osnove na tužbu.
Savjetovat ćemo se sa odvjetnikom.
Dana 3. 5. 2013. 15:48 "Ordinacija Gmail" <