[smartdoctor] Re: OD: Re: DOBRO JUTRO

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 May 2013 10:54:20 +0200

Poštovane kolege,poštovana kolegice Šoić

Ne volim se osvrtati ni na čiji osobni mail , no Vaš mail je na tragu
odgovora za sve nedoumice vezane za Ugovor.

Zaboravili ste samo jednu ključnu stvar u cijeloj priči.

Kako da se itko bori za sve probleme koje ste naveli , kada se stavlja
potpis na Ugovor  o kojem je sve rekla zdravstvena administacija na svojoj
turneji , ni u jednom trenutku nije imala ni volje ni želje da sjedne sa
predstavnicima Udruga PZZ , niti da uvaži argumentirane primjedbe ( dijelom
i sami navodite ) .

DA- od početka želimo Ugovor koji NEĆE ovisiti o broju osiguranika, DA od
početka hoćemo hladni pogon REALAN , DA od početka hoćemo NOVI UGOVOR

ALI UGOVOR KOJI JE REEZULTAT PREGOVORA I DOGOVORA UGOVORNIH STRANA , ŠTO JE
TEMELJNA PRETPOSTAVKA ZA SVE BUDUĆE UGOVORE I ANEXE.

Da li je to ovaj UGOVOR , bolji  SAMO  za neke, za neke  loš ,  a ZA SVE
NESIGURAN sa svim nelogičnostima na koje ukazujemo godinama-  ( ma koliko ih
sada želili upakirati u novo ruho)?

Da li je ovo UGOVOR kakav želimo ?
Da li je itko od predstavnika struke sjeo za stol sa administracijom koja ga
je donijela ?
Ako je, tko nas je to predstavljao?

Da, dobili smo priliku - greškom kako je vi nazivate i u potpunosti ste u
pravu .

Dobili smo priliku da se ne nađemo na ulici nepotpisom , VEĆ DA NEPOTPISOM
DAMO PRILIKU NOVOM BOLJEM UGOVORU ,BOLJEM ZA SVE TIMOVE MA KAKO SE ONI
ZVALI, MA GDJE SE NALAZILI
Kako uopće znati može li bolje , ako ne sjednemo zajedno za stol ?

Zar je to tako teško shvatiti? Prvi put smo imali priliku prisiliti
zdravstvenu administraciju da sjednemo i razgovaramo o stvarnim problemima
PZZ , ne samo o financijama  ! Tako stvari stoje u svijetu Ugovora i
pregovaranja oduvijek- važno je sa kojih pozicija krećete. Tome svjedočimo
svakodnevno, zar ne ?

Mnogi će se razlozi naći za stavljanje svog potpisa na Ugovor u ovom
trenutku. Ima jedan mehanizam obrane kojemu je ljudska priroda jako sklona
- RACIONALIZACIJA

Racionalizacija je nesvjestan proces gdje se osoba, u pokušaju da sakrije od
sebe i od drugih motive svojeg aktualnog instinktivno obično determiniranog
ponašanja, brani dajući najčešće vrlo uvjerljiva racionalna objašnjenja. U
procesu racionalizacije postiže se kompromis koji je rezultat interakcije
između primarnog i sekundarnog procesa mišljenja, pri čemu se popušta pred
impulsima ili obranama: opravdanje treba da bude prihvatljivo za cijelu
ličnost.

Okrenimo se svi sebi, pa potom našoj budućnosti ...

Lp
Dr Klarić