[smartdoctor] OD: Re: DOBRO JUTRO

  • From: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 May 2013 07:56:36 +0100

Kolegice Jadranka potpisujem sve sto ste napisali.Sasvim je ok da su kolege
koje su vidjeli fin.benefit potpisali
i niko im tn ne uzima za zlo ali lO nije smio.Na kraju stvari stoje ovako:Novi
model koji je plasirao Hzzo uz minimalne korekcije prihvacen i dobar za srednje
timove (zagovaralaga napadana Zg skupina),stari model idealan za  velike timove
jer pruza pravnu sigurnost i pristojna primana i bez karpalnog sindroma, a mali
timovi isss.,..,a funkcije se dogovaraju na visem nivou.Raji "kruha i igara"LP
Lada
* Izvorna poruka *