[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje !!!

  • From: Ordinacija opće medicine Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 May 2013 13:03:32 +0200

Pridružujem se razmišljanjima svoje kolegice Perić,

Generalno se može zaključiti bio ugovor novi ili stari, prihodi nam moraju
pasti zbog stanja u državi
Unatoč neslaganjima (ponekad i među pojedinima), ne smijemo se raslojavati
već biti ponosni na dosadašnja dostignuća. Hodajući po bolnicama,( trenutno sam
na specki) mogu reći da nam kolege klilničari zavide na našoj ustrajnosti i
zajedništvu, često sam čula komentare tipa " vi ste dobri u primarnoj, jaki
ste, probudili ste, imate KOhom"
Ovo je sada šteta na sve pljunuti

Pozdrav, Marijana, Orahovica