[smartdoctor] Re: predavanje

  • From: orsat john <orsat.john@xxxxxxxxx>
  • To: Ruža Težulat Dunkić <ruzatd@xxxxxx>, smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 May 2013 13:04:53 +0200

Poziv obiteljskim liječnicima u Dubrovniku i okolici!

Sastanak obitljskih liječnika održat će se uliječničkom klubu  u OB
Dubrovnik u 19.30 u ponedjeljak 6.5.2013. Na sastanku će nazočiti kolega
Mario Malnar. Dnevni red sastanka:
1. Osnivanje podružnice KoHOM-a za Dubrovačko-Neretvansku županiju
2. Ugovor s HZZO-om
3. razno

Pozivamo kolege da dođu u što većem broju zbog važnih tema i aktulnog
trenutka obiteljske medicine u nas. Također, kolega Malnar je spreman na
raspravu i odgovore koje nas svih zanimaju.