[smartdoctor] Novo ugovaranje !!!

  • From: dr. Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 May 2013 10:54:45 +0200

Poštovani , ma gdje bili !!

Glede najnovijih zbivanja u našim " redovima " , dozvoljavam si / kao 1 od
bjeloglavih supova / iznijeti svoj stav - zahvaljujem svima , koji su ikada
, na bilo koji način pokušali pridonijeti boljitku O.M. , a KoHom - to ,
svakako - jest. Time počinje i završava svaka diskusija . Bez njega i dalje
bi se " koprcali " svatko u svom " ritu " , bez imalo svijesti koliko još
krasnih ljudi dijeli naše probleme i htijenja . Upravo stoga , mislim da je
KoHom - najbolje što nam se moglo  " dogoditi " i molim članove IO da ne
odustaju - učinili ste najviše što je , u ovim okolnostima , bilo moguće .
Vama - hvala i moje najiskrenije poštovanje!!!.

Koristim prigodu da svim LOM- ovima , a vala - i SOM-ovima čestitam naš
praznik / udarničkog rada / , sa željom da ostanemo jedinstveni u našim
nastojanjima.

Lijep pozdrav , s poštovanjem , Perić - KPD Zdenci