[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 May 2013 18:22:03 +0200

Valjda ono :bolje vrabac u ruci nego golub na grani.Mada mi ta poslovica
baš nije jasna.Obje ptice su "smetlari".Razlika je samo u gramaži.
No iako me se to više osobno ne dotikavlje/ DZ radi kako paše vlasti.ništa
nas ne pita,potpisuju ugovore kako im odrede i kako bi im /VI,MI/ pokrili
 ogromna dugovanja zbog nerada i neorganizacije.Istovremeno treniraju
 strogoću na nama/med.osoblju/ a na bazi samo njima znanim pretpotopnim
komunističkim "zakonima".
No znamo da je put demokracije vrllo dug.Pogotovo u strukama kao što je
naša.
BITNO JE DA BUDEMO U OFENZIVI A NE U DEFENZIVI/stalno se braniti/!

Dana 2. svibnja 2013. 16:51 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević