[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja

  • From: Željko <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Sep 2012 15:22:38 +0200

Na stranici 128. Nacionalne strategije razvoja zdravstva rh hzzo je objavio
podatak da je u 2010. Godišnji broj DTP u PZZ iznosio 2 480 000  što
podijeljeno sa 2400 ordinacija u prosjeku iznosi 1033 / ordinaciji, a
mjesečno oko 84 !
Pomnožimo 84 sa prosječnom cijenom od 17.3 kune dobivamo mjesečni mogući
iznos na bazi 2010 godine od

1428 kuna !!!!!!!!  govorim o prosjeku !