[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja

  • From: Vesna Par Judas <vesnaparjudas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 14 Sep 2012 17:05:11 +0200

HZZO jako dobro zna da mi ne možemo , uz sadašnje DTP-ove ostvariti 8-10000
kn. Oni tek razmatraju o novim DTP-ovima...među kojima još uvijek  nema
mnogo toga što mi radimo. Koliko je ambulanti opremljeno sa spirometrima,
aparatima za UZV , Laser, MGT terapiju, krioterapiju?

Zašto  se  u DTP ne uračunavaju  pregledi svih organskih sustava , mjerenje
tlaka, mjerenje TV, TT, pulsacija perifernih arterija   nego samo
otoskopija i ispiranje uha, oftalmoskopija i rinoskopija, DRP ...malo
čudno.

Pregled srca , pluća , abdomena, palpacija krvnih žila nije DTP???... a
koliko nam to vremena oduzme u jednoj posjeti? Treba sve to i unijeti u
karton  . To pokazuje koliko se naš rad malo cijeni.  Pregled  pacijenta i
nije drugo nego  dijagnostičko terapijski postuak, pa neka se onda i plati.

Moramo inzistirati da se u DTP uvrsti i uzimanje  neurološkog statusa.... ,
i to ćemo raditi zabadava? Neurološki pacijent zahtijeva više truda i
vremena  nego jedno ispiranje uha ili otoskopija. Puno  toga mora HZZO
dodati u DTP-ove da bi mogao nuditi novi model ugovaranja.

Nije ni čudo da nas smatraju  neradnicima kada  ono što najviše  radimo
nije niti moguće evidentirati.

Dana 14. rujna 2012. 13:38 Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx> je