[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 15 Sep 2012 14:34:12 +0200

Zaboravila sam nadodati -veliki tim zahtijeva puno vremena i veliku
potrošnju.Dakle, ako mali tim ne uspijeva napraviti dovoljno DTP-a, kako li
će to  uspijeti veliki tim ?.Definitivno se slažem da bi u modlu ugovaranja
morao biti neki vid nadopune za povećanje glavarine ovisno o broju
pacijenata, pa čak i ovisno o dobi ( ali ne samo kozmetski zahvati).
Možda kasnije nešto više  nakon podrobnijeanalize.
U svakomslučaju-ovakav model:NE
Lp Marina

--
Lijepi pozdrav,