[smartdoctor] Re: HLK - PZZ - 05 78 2014 14 dopis HZZO-u - smanjenje ugovorenih sredstava

  • From: Žaklina Džamonja <zaklina.dzamonja.dr.med@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx, Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 03 Mar 2014 20:50:43 +0100

Hvala našima ( i u KoHOMU i u HLK )na brzoj reakciji, ali mene
zanima zašto je do ovog , nazovimo ga propusta uopće došlo.
Iz priopćenja HZZO-a se ne iščitava niti razlog niti isprika
za učinjeno, a mislim da smo kao ugovorni subjekti ( kako to
gordo zvuči) makar toliko zaslužili.
Po meni bi trebali zaračunati i kamate, te odštetu za
pretrpljenu duševnu bol.
Žaklina

Kolegice i kolege,

            kao što znate, HZZO je nepotpisnicima novog ugovora
umanjio isplatu sredstava za siječanj 2014.g.

            Nakon brze reakcije Komore, danas smo zaprimili odgovor
HZZO-a kojeg proslijeđujem u privitku.

S poštovanjem,

Senad Muslić, dr.med.,spec.OM
Predsjednik Povjerenstva za PZZ HLK

   Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT
usluge    na http://moj.hrvatskitelekom.hr