[smartdoctor] Fwd: HLK - PZZ - 05 78 2014 14 dopis HZZO-u - smanjenje ugovorenih sredstava

  • From: AL <athelas.loraiel@xxxxxxxxx>
  • To: Lista Kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Mar 2014 18:31:17 +0100

> Ja bih tu dodao i da su nas HZZOovci pitali kome da odgovore u komoru kad smo
> im rekli da trebaju odgovoriti nakon sto su prvo odgovorili šefici Ines koja
> je oko tog problema komunicirala i s Vargom dok je bio u Bruxellesu i obecao
> joj istraziti o cemu je rijec i dok je unaokolo zvala cijele dane i branila
> kolege i nepravednu krađu našeg zarađenog, starougovornog novca.

Da dodam: Sad ispada da nije krađa nego "omaška", al eto tako je bilo. Ja do
isprike sve takvo zovem krađom.

Dopise komore se na žalost, kao i ranije puno ne doživljava ako netko ne zove i
gnjavi da se nešto riješi.

Čisto da ne bi bilo nekih "pogrešnih" doživljaja, zamjena teza i lošijeg
testiranja realnosti za jednu ili dvije Skupštine. KoHOMa.