[smartdoctor] Re: HLK - PZZ - 05 78 2014 14 dopis HZZO-u - smanjenje ugovorenih sredstava

  • From: Marin Marinčić <dr.marin.marincic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Mar 2014 07:39:16 +0100

Nakon upita HZZO za razlog umanjenja glavarine dobio sam odgovor iz Područnog
ureda Osijek od 27.02.14.-cit......na način da se za razdoblje od 2011.do 2013
iz članka 47. Odluke kako slijedi 75 %,50 % 25 % u 2013.g. već viđeno iz
ranijih meilova.No uz to ide i ponuda za potpisivanje ugovora po novom modeluod
01.travnja do 31.prosinca 2014.