[smartdoctor] Re: HERCULES

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2012 10:58:37 +0200

Uvijek su u  prednosti  jer nas poznaju bolje nego što mi poznajemo sami
sebe.A i kada nam netko pokuša otvoriti oči,mi ih radije držimo čvrsto
stisnute...naivno se samozavaravajući da će problemi nestati sami od sebe
ako dovoljno dugo žmirimo... ETO ZATO smo mi  HRVATI U GOVNIMA
...Je,Željko,baš tako

PS iako su i svi okolo u istome sr...-razumljivo jer je sve od istih
dirigenata,samo se oni počinju ranije koprcati...i to dok im još nije došlo
do grla...