[smartdoctor] Grupne prakse - realnost?

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Jul 2012 11:48:08 +0200

Alen,

Ponavljaš problem koji uopće ne postoji.Nema nikakve  potrebe  da se glavarine
ne isplaćuju kao i do sada-svakome iz grupne prakse pojedinačno.Jer u NORMALNOJ
svjetskoj grupnoj praksi svaka će jedinica i dalje raditi svoje pacijente u
svoje radno vrijeme(ugovor se i dalje sklapa za izabrane pacijente za redovno
liječenje).Nitko se iz prakse ne miješa u redovan rad druge prakse-osim ako se
liječnici interno ne dogovore drugačije jer im tako u taj čas bolje odgovara-a
onda će si sami“prebiti“ financijska pitanja.PACIJENTI ZNAJU da se redovno
liječe kod izabranog liječnika u njegovo radno vrijeme.

Posebne usluge(fizikalna terapije,Uzv,EKG)-obavlja onaj tko je u praksi za to
zadužen.Radi to za sve pacijente svih grupnih praksi i ispostavlja DTP račun za
sve njih-dakle zna se tko je radio,što je radio i novac stiže na njegov račun.U
čemu je problem?Kakva interna validacija rada?Validacija će biti
externa-platiti će HZZO direktno onome tko je posao obavio.Ako ne bude platio
tako da se posao isplati-nitko neće to raditi.Tko bi bio lud da kupi UZV koji
ne može amortitirati za deset godina-kaj da čeka ovrhu jer ne može niti kredit
vratiti ?

Problem je u glavama onih koji su izmislili šetanje pacijenata,jer ako nema
šetanja i svak radi svoj osnovni rad-ŠTO SE TU IMA MIJEŠATI TKO RADI VIŠE A TKO
MANJE-jednostavno svatko radi svoje.Ida