[smartdoctor] Re: Grupne prakse - realnost?

  • From: "Dr. Nives Topoljnjak" <nives.topolnjak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Jul 2012 21:48:56 +0200

Draga kolegice Irena ,

Mene zaista interesira vaš prijedlog grupne prakse HZZO-u.Dakle što dajete,
što dobivate. Radno vrijeme, od kada do kada, sve ostale nijanse što ste
PONUDILI HZZO-u.

Dakle kako izgleda VAŠ PRIJEDLOG, mislim da to ne bi trebala biti tajna ako
se radi o općem dobru. Mislim da bi to bilo dobro. U redu je da ste probili
led i da ste nešto ponudili HZZO.

U Regionalu su pacijenti već obaviješteni da tijekom godišnjeg odmoro
izabranog liječnika postoji u Varaždinskoj županiji pilot projekt- tim
liječnika organiziran u grupnu praksu kojem se mogu javiti.

Ja vas niti kudim, niti osuđujem, niti mislim da talasate, na kraju krajeva
svaki od nas ima svoju glavu i zašto da se rad i život ne olakša ali ipak
mislim da bi bilo lijepo vidjeti vaš prijedlog, i što ste izvojevali, pa da
i mi ostali se pripremimo, analiziramo.

Lijep pozdrav Nives Topolnjak