[smartdoctor] Re: Fw: Re: sramota za obiteljsku

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Aug 2011 10:11:27 +0200

  Kolegice ,

  nemojte misliti da hvalim DZ -ove i njihov ustroj , a vaše
   riječi svjedoče o velikoj šarolikosti koje vladaju od
  jednog do drugog  DZ-a u Hrvatskoj.
  Ja sam bio 8 godina zakupac i sad 5 mj zaposlenik DZ-a ,
  pa vidim da se i te kako različito tretiraju te dvije
  kategorije doktora.
                                       Pozdrav , Roko Fantulin