[smartdoctor] Fw: Re: sramota za obiteljsku

  • From: Mirjana Šantor <mirjanasantor@xxxxxxxxx>
  • To: Mirjana Šantor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Aug 2011 15:39:01 -0700 (PDT)

Pa dijelom se ipak ne bi složila da kao domski dr uživam i da me baš briga za
sve....možda se ne bakćem virmanima,brigom za godišnji ili bolovanje
sestre....ali što se kontrola tiče tu nisam.. ne znam kako je u drugim
županijama i kod drugih domskih dr...ništa manje zaštićena...kontrola bolovanja
svaki mjesec pa i prijetnjom kazne,kontrola indexacije pa i prijetnjom
kazne,kontrola traka i te kako...kontrola kućnih njega, kontrola klauzula...pa
uostalom na kraju i kaznom....koju sam na kraju i dobila i platila,o tome što
je bilo i kako ne bih jer bolje se ne vraćati u ružnu prošlost.I dalje se
bakćem s bolničkim kolegama oko izdavanja internih uputnica,oko klauzule
lijekova i smijernica i ako nije tako svađom i prijetnjom pacijenta,i te kako
mislite što će te naručiti i koliko trošiti u ordinaciji....jer slijedi
opomena...tako kao domski dr ne mislim da živim kao bubreg u loju i da se bavim
isključivo doktorskim poslom...i
 naravno da mislim hoću li pisati skuplji ili jeftiniji lijek...jer se
indexacija može kazniti...a kao domski doktor kaznu platite sami...od svoje
plaće a ne od dz....jer ste štetu nanijeli sami pa ju sami i snosite ili dz
nema novaca.....diskete naravno i te kako ispravljate, sve
pogreške,snimate,nanovo šaljete...sve kao domski doktor...nisam bila
koncesionar pa da pravim usporedbe...kolega je ipak samo 5 mj u Dz...a računi
se i te kako polažu...samo ga možda još nisu sustigli......jer ispada da domski
rade i žive ne brigajući ih za bilo što...možda negdje i kod nekoga i jeste
tako...ovo je samo iskustvo jednog domskog dr....