[smartdoctor] Fw: Re: HLK-a

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 15:40:00 +0200

a nas za vrijeme radnog vremena stavljaju na RASPORED RADA LIJEČNIKA ZA HITNE
SLUČAJEVE od 7-20.30
        From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
        To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
        Date: Wednesday, August 22, 2012, 3:36 PM

        Kolegice Nado u pravu ste, ali po zakonu trebamo imati obješen i
        ovjeren cjenik u ordinaciji (kao i štošta drugo-knjigu žalbe  i
        slično) pa makar nam bio samo za "sliku". A osim toga dužni smo
        naplatiti uslugu onom ko nema osiguranje (takvih je malo ali ipak po
        koji zaluta) pa eto...Lp Jasna

        22. kolovoza 2012. 15:22 korisnik Silvestra Kolega
        <silvestra.kolega@xxxxxxxxx> napisao je:

        > cjenik- ovjera

PTSP od