[smartdoctor] Re: Fw: Re: HLK-a

  • From: Tajnik KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 22 Aug 2012 21:56:25 +0200

Ovo je jedini ispravan stav u zastiti struke !

Leonardo Bressan, dr med
Sent "on the fly..."
--------------------------------------
Silvano Prenc <silvano.prenc@xxxxxxxxxx> napisao/la:hitna usluga ili ne - mora
se naplatiti, prije ili poslije. NE OBEZVRIJEĐIVATI SEBE I SVOJ RAD.  Sve što
nije u glavarini, bilo koji pacijent izvan glavarine - ZAŠTO BI GA RADILI
BESPLATNO?

From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Date: Wednesday, August 22, 2012, 3:36 PM

Kolegice Nado u pravu ste, ali po zakonu trebamo imati obješen i
ovjeren cjenik u ordinaciji (kao i štošta drugo-knjigu žalbe  i
slično) pa makar nam bio samo za "sliku". A osim toga dužni smo
naplatiti uslugu onom ko nema osiguranje (takvih je malo ali ipak po
koji zaluta) pa eto...Lp Jasna

22. kolovoza 2012. 15:22 korisnik Silvestra Kolega
<silvestra.kolega@xxxxxxxxx> napisao je:

> cjenik- ovjera

> Sve   doktore  bez godišnjeg - volim vas!  ( Dogodine možda bude bolje
> vrijeme za nas! )

09:20:00

09:20:00