[smartdoctor] Re: Fw: Re: HLK-a

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 22 Aug 2012 22:13:00 +0200

Potpuno se slažem Leo i hvala na pojašnjenjima! Ovo za IK-u sam znala ali
za  ono izvan radnog vremena mi nešto nije jasno. Zašto je onda Josipa koja
je izvan radnog vremena napisala i naplatila potvrdu dobila kaznu? Možda u
zadnje vrijeme nisam u toku ali jeli riješen taj slučaj i kako?Lp Jasna

Dana 22. kolovoza 2012. 21:56 Tajnik KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx> je