[smartdoctor] Re: DTP

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2014 15:23:25 +0100

hm,
znate,
i skretničara ima raznoraznih.
ja se više uopće ne žestim kad me se nazove skretničarkom. jer kad ja nekog
dobro usmjerim- dalje sve ide baš onak kak treba.
evo jedan zgodan primejr: Hitna odvezla pacijenta u HOBP jer je teško disao
i boljela ga glava. pa je zbog glavobolje završio kod neurologa koji mu je
rekao da mu je srce dobro, "kaj bi on htio". no, tjedan dana nakon toga
čovjek završio u Magdaleni na jedan mjesec, i evo ga sad tamo već drugi
put, ne znaju kako da ga uopće spase.
ali da sam ja upućivala  - ne bio on završio kod neurologa ;-)

poz
bojana

Dana 26. veljače 2014. u 13:09 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je