[smartdoctor] Re: DTP

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Feb 2014 11:23:38 +0100

Mene zanima kada ćemo mi biti pravi  obiteljski liječnici i kada će nam
pošteno platiti to što radimo  , nekada sam se ljutila na naše profesore
kada nam u početku stvaranja i pružanja otpora kroz KOHOM nisu pružali
uglavnom nikakvu podršku i govorili su  da se neće boriti za naše novce
nažalost, vidim da su imali pravo, od borbe za dignitet struke ni D, sada
smo i sami počeli izmišljati sve veći broj DTP postupaka,ne bi li što više
klikali i klikali a sve manje gledali pacijenta u oči i s njim razgovarali.

Dana 25. veljače 2014. u 09:52 dr Zlatko Sušanj

PNG image