[smartdoctor] Re: DTP

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Feb 2014 17:18:55 +0100

Ma, imam potrebu nešto napisati.
Neznam koji program koristite, ali na vegasoftu i nije toliki problem to
famozno klikanje, a mislim da je bolje imati širi dijapazon DTP-a, jer isto kao
i bolnički toktori to je jedini način da se dokaže, bilježi da dse nešto uopće
radi, jer nažalost čista špreha koja se prije kohoma  skoro niti bilježila,
danas imam ipak dojam da nešto praktički radim, doeduciram se, to me vuče da
više i bolje radim, a ne samo čisto prepisivač recepata i uputnica.
Ugodan dan želim,
Dženana.