[smartdoctor] Re: [smartdoctor] HLK - PZZ - Vlada RH - Uredba o medicinskom vještačenju u mirovinskom osiguranju

  • From: Berislav Bulat <berobster@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Feb 2014 11:29:57 +0100

Upravo mi je danas pacijentica potvrdila da su joj na HZMO uzeli neovjerene
kopije - mislio sam da se opet radi o protupravnom postupanju (linijom
manjeg otpora sa strane HZMO-a), kad ono cijela nova Uredba...

Ponovno trijumf tvrdoglave upornosti u ovoj inertnoj državi! Hvala svima
koji su tjerali ovaj mak na konac čak i kad se govorilo kako je to sasvim
sporedna stvar...

Dana 25. veljače 2014. u 00:18 Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx> je

--
*Bero*