[smartdoctor] Re: DTP

  • From: Barbara Karlo-Gergorić <karlogergoribarbara@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Feb 2014 10:20:49 +0100

Kao mladi LOM-o  dodala bih da Vegasoft , bez obzira što je( po meni
)najbolji program na tržištu, zahtijeva i zahtijevat će nebrojeni broj
klikanja tijekom smjene.Radim dosta brzo na kompjuteru, ali nakon par sati
me bole i peku oči, a desna ruka prijeti plegijom..
Nismo i nikad nećemo biti " samo" prepisivači recepata i uputnica, jer za "
samo napisati" lijek treba  i  znanja i iskustva.
Ima 80 korisnika u Domu za stare i nemoćne( ostatak od 40 " drži" Vlado
Neradnik) pa znam koliko se znojim nad pre( pro) pisivanjem samo njma.Na
Halmedovoj bazi lijekova sam gotovo svakodnevno.
A nakon smjene imam buru u glavi još barem 2 h.
I onda još lista DTP-a duga 32 km u kojoj bjespomučno tražim da ne
zaboravim  naklikati / uklikat/ preklikat -otoskopiju ...

Cijenim svoj kompjuter.I program. I programere.
Ali  ne dijelim oduševljenje oko širenja svoje djelatnosti.

Dana 25. veljače 2014. u 19:15 Zeljka Vendler Cepelak <

PNG image