[smartdoctor] Re: A ili C

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Sep 2013 20:44:03 +0000

Kolega a ja stajno pisem uputnice A2 +A3 jel samo tako funkcionira u Splitu Sta
se tice C1 uputnice zaboravi da postoji i mirno spavaj.Nazalost na to su nas
prisilili.I uopce se ne zamaram sto ce neku reci da sam los doktor.Cime da
radim spirpmetriju?S onom igrackom koju sam dobila od GSK?HbA1c ne radi
laboratorij PZZ?Pa vecinan ordinacija nije nicim opremljena(govorim o
Splitu)Mali timovi nemaju ni za osnovne potrebe.ni za pokrice hladnog pogona a
kamoli za neku drugu opremu .
l.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja