[smartdoctor] Re: A ili C

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Sep 2013 13:07:10 +0200

Morena,hvala na pomoći i tebi i drugim kolegama.
Zašto sam pitao?
Pacijent je dugogodišnji dijabetičar.Manje više reguliran.
Napravio sam labaratorijsku obradu u DZ,uključujući HbA1C.
Naručen je na godišnji pregled u Vuk.Ide već godinama i ne želi prekinuti
te preglede.
Izdao sam uputnicu A1-jer je prošlo oko godina dana od zadnjeg pregleda.
Danas mi se javio-na Klinici traže C1 uputnicu!
Imat ću prepisku sa HZZO-om.

lp

Dana 5. rujna 2013. 07:46 Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx> je