[smartdoctor] Re: A ili C

  • From: Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Sep 2013 07:46:45 +0200

Danko, ako pacijent nije reguliran i ti smatraš da je potrebna dodatna obrada
koju ti ne možeš sam obaviti , stavi C1.
Ukoliko ti treba konzilijrano mišljenje za korekciju terapije , obavi sam
uobičajene preglede i pošalji kao A1ili 2 sa jasnim kliničkim pitanjem
konzilijarcu.
Ukoliko je pacijnet reguliran , znači stabilan kronični bolesnik, reci mu da će
ovaj put kad već ima dogovoreni termin , obaviti taj pregled uz nalaze koje mu
ti spremiš( znači A1 ili 2), a da slijedeći put neće biti potreban kontrolni
pregled u Vuku nego u tvojoj ordinaciji .
 Nadam se da sam pomogla,
 lp m
P.S žao mi je da se u Balama poslije više nismo uspjeli vidjeti, ali ćemo
nadoknaditi u Šibeniku , u istom sastavu :-)