[slikom] yahoo i yahoogroups

  • From: "Aleksandar" <agasoft@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 11:36:09 +0200

postovani, posto znam da je slikom nekada imao otvorenu  listu kod Yahoogroups
a da bi se imala lista tamo potrebno je biti registrovan korisnik. Ja sam dr
hteo registrovati, ali, na samom kraju se tra+i verifikacioni kod koji pise u
nekom imidzu. Dole ima link ja ne mogu videti taj imidz, a tamo kad udem pise
da je to navodno za slepe i slabovide, tu pise sve i svasta ali ono sto treba
nema. Molim vas pomozite mi. potrebno mi je vise privatnih adresa i izmezu
ostalog kod yahoo. Hvala unapred.