[slikom] Re: yahoo i yahoogroups

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Aug 2004 05:21:14 +0200

          Zdravo Aleksandre!

I kod Yahoo.com gdje otvaras adresu i kod Yahoogroups.com gdje otvaras listu
moras na kraju unijeti jedan podatak, obicno jedna rijec sa slike koja  se
pojavi tu na web strani. To sto je pisalo da je za slijepe je bilo mjesto gdje
si mogao unijeti trazene podatke i sacekati da te zovu iz Yahoo pa da ti
pomognu da rijesis ovaj problem. To cekanje moze biti i po nekoliko dana. Zato
je bolja varijanta da kada otvaras adresu na Yahoo.com i kada budes otvarao
listu da imas pored tebe nekoga ko vidi da ti procita samo to sto je na slici.
To je zastita od automatskog otvaranja adresa i lista na Yahoo.com i
Yahoogroups.com.

Gradimir