[slikom] Re: windows i korisnici

  • From: "Jelena" <jelena@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 15:37:46 +0200

Pozdrav svima!

meni se problem pa skoro sam resio . pokrenula sam
Tweak UI
Nasla deo za logoavnje. Zanimljivo je da je i bilo cekirano da se Admin ne
pojavljuje prilikom logoavanja u spisku .
Podesila da  automatski bira mene i podesila lozinku na nista tj ostavila
prazno  i posle restarta Admina je i u user-ima i u My Computers naprosto
nestao.

Mozda ce se ovo nekome jos desiti .
Ja sam krajnje neoprezno pokrenula program za zastitu racunra sa raznim
mogucnostima lozinki . bio je to deo updatea za moj racunar. i dok god sam
mu rrekla da necu lizinku on se lepo ugasio i neije smetao. Cim sam je
upisala poceli su problemi . ustvari neisu bas ni veliki problemi samo sto
je meni smetalo.

Pozdrav i naravoucenije da se ne igrete sa onim kada niste sasvim sigurni
sta i zasto radite. Ako imate meste gde napraviti becup jos bolje uradite to
pre ovakvih ili slicnih avantura.

Jelena