[slikom] Re: windows i korisnici

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 11:07:28 +0200

Hmm, administratorski nalog jednostavno moras imati, Windows ga zahtijeva, a
sve ostale naloge mozes brisati ili ne.
Dapace, preporucuje se da uz Administratora imas i jos jedan nalog u kojem
ces raditi, a da Administrator sluzi za situacije kad nesto gadno zaribas i
moras popraviti da imas nalog s cistim postavkama.
Ako je tvoj Windows ispravno instaliran, morala si ukucati pri instalaciji
nalog Jelena, jer inace ne mozes zavrsiti instalaciju, a nalog Administrator
Windowsi kreiraju bez pitanja i jednostavno je tamo.