[slikom] Re: windows i korisnici

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Apr 2008 11:50:30 +0200

Eh, sad ja ne znam kako to izgleda na drugim kantama, jer meni zbog
nedostatka drajvera za graficku za vrieme setupa Windowsa nije moguce
odraditi onaj zadnji dio sa kreiranjem korisnika, pa imam samo
administratora, bacit cu poslije oko na neku drugu kantu pa cu ti reci sto
se defaultno vidi a sto ne.