[slikom] Re: umax 2100u

  • From: Saša Grbić <g.sasa@xxxxxxxx>
  • To: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 22:46:42 +0200

Zdravo Petar,

Na dan 15. avgust 2004, u 21:57:43 časova, vi ste pisali:

PV> Bok svima!
PV> Imam scaner Umax 2100 u koji kod mene  ,pogadjate ,ne radi.
PV> Nosio sam ga na servis i rekli su mi da je ispravan. Moj prijatelj
PV> ga je nosio kod sebe i kod njega super radi sa tri verzije drivera
PV> koje sam skinuo sa neta. Kod mene radi iskljucivo sa scaners and
PV> cameras vizardom iz controll panela. Sa driverima koje sam skinuo
PV> ili mu uopce ne radi detekcija ili vuce crnu sliku. USB portove
PV> sam iskljucio kao problem jer je na njima mis i printer i sve radi
PV> kako treba. Mijenjao sam USB mijesta i sve je opet isto. Ima li
> [...]

Pozdrav Petre i svi ostali listeri. Mozda da pokusas deinstalirati
drivere, odjaviti skener skroz sa racunara i sa nekim registry
cistacem ocistiti Windowsovu registry bazu. Ja sam imao slican problem
da mi racunar nece da pronadje skener sa usb porta, i na kraju se
ispostavilo da je u samom skeneru izgorila neka ploca na koju se spaja
usb kabal, ali posto kod tebe na drugim racunarima skener radi, to je
onda nesto do tvog racunara, ili mozda cak do kabla koji povezuje
racunar i skener.

--
Pozdrav,
Saša