[slikom] umax 2100u

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 21:57:43 +0200

Bok svima!
Imam scaner Umax 2100 u koji kod mene  ,pogadjate ,ne radi. Nosio sam ga na
servis i rekli su mi da je ispravan. Moj prijatelj ga je nosio kod sebe i kod
njega super radi sa tri verzije drivera koje sam skinuo sa neta. Kod mene radi
iskljucivo sa scaners and cameras vizardom iz controll panela. Sa driverima
koje sam skinuo ili mu uopce ne radi detekcija ili vuce crnu sliku. USB portove
sam iskljucio kao problem jer je na njima mis i printer i sve radi kako treba.
Mijenjao sam USB mijesta i sve je opet isto. Ima li tko bolje rijesenje od
bata?

Petar