[slikom] Novosti iz Hemofarma

  • From: Nestorović Vesna <nvcoka@xxxxxx>
  • To: <belistap@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Aug 2004 20:55:59 +0200

Pozdrav svima na listi,
        Spremajuæi emisije na Beogradu 202 i tragajuæi za novostima saznala sam
da se, ipak, u na?oj zemlji neko brine i o nama. Napravila sam kontakte i
dogovorila gostovanje u jednoj od emisija sa predstavnicima kompanije
?Hemofarm?. Takoðe sam i zamolila da mi po?alju mali dopis o svom radu koji bi
prosledila svima Vama. Biæete obave?teni o taènom datumu emisije, a do tad, evo
nekoliko informacija iz Hemofarma.
        Briga  o pacijentima je moto pod kojim funkcionise Hemofarm koncern vec
dugi niz godina. Ovo podrazumeva ne samo uvodjenje novih preparata, vec
i implementaciju svih svetskih trendova u postojecu paletu proizvoda.  Kako
nasi pacijenti zasluzuju  najbolje, mi smo u obavezi da vodimo racuna ne samo o
kvalitetu leka nego i o mogucnosti informisanja svih pacijenata. Tako smo,
cineci napore da nase proizvode ucinimo dostupnim i osobama sa ostecenim vidom,
uveli oznacavnje imena leka i Brajevom azbukom. Time smo, kao prva farmaceutska
kuca ispunili zahteve Evropske unije da na kutijama medicinskih proizvoda
moraju biti osnovne informacije dostupne i slepim osobama. Medjutim, zelja
Hemofarm-a sto podrazumeva i kcerinske kuce Panfarmu, Hemomont, Zorka Pharmu je
bila, ne samo da ispunimo zakonsku regulativu, vec da pokazemo brigu prema
osobama sa invaliditetom, vizuelnim nedostatkom i olaksamo im samostalan zivot.
Zahvaljujuci mogucnostima Zannini-Hemofarm-a koji proizvodi nase osnovne
kutije, pored naziva leka, na kutijama se nalaze i genericki naziv aktivne
supstance i jacina leka. Nadamo se da ce ovo biti samo pocetak uvodjenja
razlicite ambalaze koja ce olaksati primenu lekova.
                                                        Ljiljana Solomun