[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: preporučite laptop početniku

  • From: "Petar Vrdoljak" <petar.vrdoljak@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Apr 2014 23:14:00 +0200

Moja prva kartica je bila N-Vidia, i imao sam problem sa Jawsom 3.3. Kartica
je bila od firme Asus. Problem sam rjesio tako da sam instalirao orginal
N-Vidia drivere, i sve je savrseno radilo kako na njoj tako i na svim
N-Vidia G-Force karticama, a imao sam ih ukupno 3. Unazad desetak godina
bilo je masovnih problema sa Ati karticama, i to takvih da je trebalo puno
muke i vremena da se pronadje razlog zbog kojeg ne rade. Kod nekih je
problem bio taj sto se prilikom instalacije instalirala taskbar aplikacija
koju je trebalo dizejblat u Control panelu u displayu. Problem se
evidentirao kao neupotrebljivost tipke shift, tako da su sve kombinacije
tipki u kojima je bila i tipka shift bile neupotrebljive. U to doba catalist
driveri su bili jako lose napisani, iako su kartice hardverski bile dobre.
Ja sam igrom slucaja dobio preradjene catalist drivere koje je netko doradio
na nacin da je izbacena taskbar aplikacija, i da su driveri maksimalno
optimizirani kako bi do kraja iskoristili perfomanse Ati kartica. Kada smo
moj prijatelj i ja provlacili 3d mark test rezultat je i kod njega i kod
mene bio bolji sa tim preradjenim driverima. Ono sto je bilo najbitnije Jaws
je proradio od prve. S obzirom da mi vrag nije dao mirovati uzeo sam drugu
bolju karticu i vise mi nisu pomogli niti preradjeni driveri, iako su bili
novi jer su izlazili odmah nakon orginalnih. Ono sto mi je tada pomoglo jest
da sam odmah nakon instalacije windowsa, i drivera za maticnu i zvucnu
karticu prvo instalirao Jaws, a nakon njega Ati drivere. Sada na Desktopu
imam N vidia a na laptopu Ati graficku karticu, i sve mi radi savrseno.
Poruka video intercept error se uvijek i pojavljuje kao prikaz problema, no
ja ga ne bih tretirao kao nepodudarnost izmedju N-vidia kartica i video
intercepta ko sto tvrde na netu. Kao sto mozes vidjeti kod mene je u svim
situacijama bez obzira na proizvodjaca graficke kartice bio problem u
driverima.
Ako budes sredjivao laptop koji ima N-vidia graficku karticu,prvo sto mozes
napraviti jest to da ne koristis drivere od firme koja je napravila laptop.
Orginalni N-vidia driveri su daleko cisci od onih koje proizvodjaci nude uz
svoje laptope ili ih nude za download sa svojih stranica. A onda mozes
krenuti dalje. Dao sam ti ponesto primjera na koje nacine smo rjesavali
probleme.

Lp