[slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: [slikom] Re: preporučite laptop početniku

  • From: "Nikola Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Apr 2014 13:56:32 +0200

Na osnovu onog sto sam vidio. Vidio sam neke korisnike koji imaju Nvidia
geforce kartice.
Jaws ne cita jaws kursor niti spojene kursore.
Cesto definira nesto kao prazno, mada to u stvari nije prazno...
Citao sam na netu da i strani svijet tu i tamo ima takvih teskoca.
Tumacili su to kao nesklad izmedju Nvidia kartica i FS video intercepta...

Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje
(Center for Education) "Vinko Bek"
Kuslanova 59a