[slikom] Re: slanje SMS poruka s racunala

  • From: <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Nov 2005 16:26:36 +0100

Postovani puno pozdrava od cika muje
ja da vam kazem mogu da saljem poruke i preko outluka expresa, neznam da li
je to moj provajdor omogucio ili to je moguce, ali zato  pratite  redosled u
rubriku gde pisemo  za slanje emajla  tj rubriku aa; upisemo prvo brojod
telefona kome treba da saljemo onda ono @ pa onda sms pa tacka pa onda ime
vaseg provajdera  pa onada taacka i na raju drzava na primer ja mene da
posaljem bilo bi ovako:0041796052774@xxxxxxxxxxxxxx  i onda  pises sve kao
da saljes emajl u nadi da sam bio malo explicativan i da cete naci radost, u
ovome  cika mujo vas puno pozdravljaili mozete da zamenite ono sa com