[slikom] Re: slanje SMS poruka s racunala

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2005 23:01:14 +0100

     Zdravo Nikola,

     Ova dva telefonska broja koja ti se nude su pocetni brojevi od dvije
mobilne mreze u Hrvatskoj. Ja sam slanje SMS poruka probao rijesiti preko
portala "SliKom". Nazalost donator je bio spreman donirati ukupno 500 SMS poruka
mjesecno sto znaci u prosjeku za svakog clana liste po cetiri poruke mjesecno.
Posto sam procjenio da je to nedovoljno a usput trazi mnogo administriranja
odustao sam od te ideje.

Gradimir.