[slikom] Re: slanje SMS poruka s racunala

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Nov 2005 00:06:02 +0100

Caos! ima gomila sajtova za te svrhe cak i neki programi ali ja nisam uspeo
nista da nateram da radi. ali probajte ovo narocito oni koji znaju nemacki
www.google.com\ie
pa u search polju ukucajte besplatno slanje sms prouka tu ce vam se otvoriti
neki forum. Idite na njega i u jaws find ukucajte uputstvo i dobicete
uputstvo za neki nemacki site. Ja sam o tome vec pisao pa mozete pronaci to
u arhivi liste