[slikom] Re: skeniranje slika

  • From: "Nenad Stamenkovic" <stamenkovicne@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 May 2010 15:58:00 +0200

Moj skener je Hp g 3710 da li je i tvoj g serije pitam onako? Ima li ccd oznaku
to je tehnologija skeniranja moj ima? Sto se tice skeniranja slika Gordon je to
lepo objasnio ja to nikada nisam radio pa i ne znam. Skener koga posedujem moze
da skenira dokumenta fotografije i slajdove to i pise na samom skeneru.