[slikom] Re: skeniranje slika

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 May 2010 14:08:21 +0200

Pozdrav!
Fine Reader nije predvidjen za skeniranje fotografija. To je program za pretvaranje tiskanog teksta u digitalni format i s njim se neces usreciti ako budes skenirao fotografije. Ukoliko ti je skener instaliran i spreman za rad, potrazi u Start - Programs - Accessories stavku kokja se zove "Scanner and Camera Wizard" i pomocu nje pokusaj odraditi posao. Stvar je vrlo intuitivna i ne bi trebao imati vecih problema.

----- Original Message ----- From: "Igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>