[slikom] Re: skajp

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Nov 2005 11:42:17 +0100

     Zdravo Zvonko,

     Ja imam Windows XP i na njemu Skype sa registrovana tri razlicita imena. Na
kompjuteru gdje imam Windows 98 Second edition Skype mi ne radi. Kako taj
kompjuter rijetko koristim a inace i sam Skype rijetko koristim zbog konekcije
to se i nisam trudio da ga osposobim.

     Na portalu "SliKom" imaš linkove za download programa Skype kao i jaws
skripta za njega. Adresa je: http://www.slikom.org/down i pronadji link za
Skype. Kada ga aktiviras enterom otvara se dijalog za download a ti ces skinuti
najnoviju verziju programa. Tu je i link za download jaws skripta. Kada ga
aktiviras otvara se web strana gdje mozes pronaci link za skidanje skripta kao i
objasnjenje za instaliranje skripta. Ova web strana je na Engleskom jeziku.

Gradimir.

Od: "Zvonko Mijokovic" <Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx>

Pozdrav Svima! Secam se, da sam jednom pokusao sa nekog linka da skinem
skype i tada mi je trazen windows xp i jos neki, no nisam mogao da ga skinem
i da mi radi pod devedesetosmicom.

From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>

>      Zdravo Iksi, zdravo Zvonko,
>
> Bas me zanima Iksi koja to verzija Skype radi pod Windows 98 a posebno
koja je
> to koja radi bolje.
>
>      Zvonko, Skype ne radi pod Windows 98. Radi samo pod Windows 2000 i
Windows